Sjukepleiardagen
I dag vil me rette ei stor takk til alle sjukepleiarane i Stord kommune
I Stord kommune jobbar sjukepleiarane kvar dag for å gi tryggleik, omsorg og fagleg hjelp til innbyggjarane våre. Dei gjer ein uvurderleg innsats innan fleire fagfelt – mellom anna i institusjon, habilitering, forvaltning, heimebaserte tenester, psykisk helse og rus, og aktivitet og rehabilitering.
Tusen takk for den viktige jobben de gjer, for engasjementet dykkar og for omsorga de viser kvar
%20Sjukepleiardagen1.jpg)





Alle foto: Silje Nordtveit Leivestad, Renate Marte og Anne Grete Vik
Sist oppdatert
Fant du det du var på jakt etter?
